>

Δευτέρα, 10 Δεκεμβρίου 2012

«Τα σπίτια μου τα άφησα στις γυναίκες μου.. μένω στο νοίκι»

O Κώστας Βουτσάς αποτελεί το alter ego μας και δεν το βάζει κάτω! Κάνει παράλληλα θέατρο, τηλεόραση και κινηματογράφο δίνοντάς μας το μήνυμα ότι ακόμη και σε αυτούς τους δύσκολους καιρούς δεν υπάρχει χώρος για παραίτηση.

Πως βλέπετε το τηλεοπτικό πεδίο;
Η τηλεόραση έχει ένα μεγάλο ατού: έχεις στα χέρια σου το τηλεκοντρόλ. Αμ δεν σου αρέσει κάτι, άλλαξέ το. Η κρατική τηλεόραση, παραδείγματος χάριν, έχει ωραία προγράμματα.

Υπάρχουν τηλεοπτικά προγράμματα που παρακολουθείτε;
Υπάρχει ευτυχώς, ο Λάκης Λαζόπουλο, που είναι καταπληκτικός σε αυτό που κάνει.Είναι το «Πρωινό mou» του Mega με τον Γιώργο Λιάγκα και τη Φαίη Σκορδά που είναι πολύ καλό και η Ελεονώρα Μελέτη είναι χαριτωμένη. Αλλά αυτά είναι σαν τα γιαούρτια με ημερομηνία λήξης.

Η Ελένη Μενεγάκη όμως είναι διαχρονική...
Ναι, και ο Γιώργος Παπαδάκης. Είναι όμως εξαίρεση. Κάτσε να θυμηθείς πόσοι παρουσιαστές έχουν φύγει κι έχουν πάρει άλλοι τη θέση τους...

Από τον ενημερωτικό τομέα ποιοι δημοσιογράφοι κάνουν καλά τη δουλειά τους;
Ο Γιώργος Παπαδάκης είναι πολύ καλός, οι Καμπούρικης-Οικονομέας είναι...ζωντανοί, είναι επιτυχημένοι, δεν «γλείφουν». Δεν ξέρω τι πρεσβεύουν πολιτικά, αλλά τη δουλειά τους την κάνουν σωστά.

Με το χρήμα ποια είναι η σχέση σας;
Καμία σχέση δεν έχω!Εβγαζα πάρα πολλά χρήματα από τη δουλειά μου, αλλά τα σπίτια μου τα άφησα στις γυναίκες μου, μένω στο νοίκι, δεν έχω τίποτε, ούτε τέλη κυκλοφορίας...


Πηγή: tv Glam

thrakisnews@gmail.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 
Copyright © 2011. The Best d news . All Rights Reserved.
Company Info | Contact Us | Επιστροφή στην κορυφή | Term of use | Widget | | Site map
dnews .Συμβαίνουν στην Ελλάδα και στον Κόσμο IN NEWS.... .