>

Σάββατο, 19 Ιανουαρίου 2013

Τολμά να τα βάλει με την Google ...

Ο Ξαβιέ Νιλ, ο γάλλος επιχειρηματίας που επενδύει στη νέα τεχνολογία, είναι συνιδιοκτήτης της γαλλικής εφημερίδας «Μοντ» ενώ έχει και τα δικαιώματα του περίφημου τραγουδιού του Φρανκ Σινάτρα «My way». Κάπως έτσι, με τον δικό του τρόπο δηλαδή και συνηθίζοντας να διαταράσσει την καθεστηκυία τάξη, κάνει μπίζνες.
Τώρα τολμά να τα βάλει με την Google και άλλους στο Διαδίκτυο σχετικά με τις διαφημίσεις, σε μια μάχη που ασκεί μεγάλη πίεση στους κολοσσούς του Ιντερνετ να χρησιμοποιήσουν τα κέρδη που βγάζουν από τις διαφημίσεις ώστε να χρηματοδοτηθούν τα δίκτυα που μεταφέρουν το περιεχόμενο.
Η εταιρεία τηλεπικοινωνιών του Νιλ, Free, που υπολογίζεται ότι έχει 5,2 εκατομμύρια πελάτες με πρόσβαση στο Ιντερνετ στη Γαλλία, άρχισε πρόσφατα να διευκολύνει τους χρήστες να μπλοκάρουν διαδικτυακές διαφημίσεις. Η εταιρεία αναβαθμίζει το software των χρηστών ώστε να μπορούν να μπλοκάρουν αυτά που επιθυμούν. Η συγκεκριμένη κίνηση έχει προκαλέσει συναγερμό σε εταιρείες όπως η Google, που έχουν βασίσει όλα τα επιχειρηματικά τους μοντέλα στη δωρεάν παροχή περιεχομένου στους καταναλωτές, γεμίζοντας τις ψηφιακές τους σελίδες με πληρωμένες καταχωρίσεις. Αν και η Google μέχρι στιγμής παραμένει σιωπηλή απέναντι στην πρόκληση της Free, η αντίδραση από άλλες μικρότερες παρόμοιες εταιρείες που ζουν χάρη στις διαδικτυακές διαφημίσεις είναι ιδιαίτερα έντονη. Κανένας πάροχος Ιντερνετ «δεν έχει το δικαίωμα να αποφασίζει στη θέση των πολιτών σε τι θα έχουν πρόσβαση και σε τι όχι», αναφέρει στην ανακοίνωσή της η Spiil, μια ένωση γαλλικών ειδησεογραφικών ιστοσελίδων.
Η κίνηση της Free προς τους διαφημιστές θεωρείται ως επίθεση στην Google, αναφέρουν οι «Νιου Γιορκ Τάιμς», και αποτελεί κομμάτι της διεθνούς αντιπαράθεσης σχετικά με την πληρωμή της διακίνησης των πληροφοριών στο Διαδίκτυο. Ο Νιλ έχει επανειλημμένα παραπονεθεί ότι το περιεχόμενο της Google, που περιλαμβάνει και το διαρκώς διογκούμενο YouTube, καταλαμβάνει μεγάλο μέρος της χωρητικότητας των δικτύων. «Το δίκτυο με την Google είναι γεμάτο κάποιες συγκεκριμένες ώρες και κανείς δεν θέλει να πάρει την ευθύνη να αυξηθεί η χωρητικότητα», δήλωσε σε συνέντευξή του στο περιοδικό «Νουβέλ Ομπσερβατέρ».
Η υπουργός Φλερ Πελερίν, αρμόδια για την ψηφιακή οικονομία, φαίνεται να κατανοεί το αίτημα της μεγάλης εταιρείας. «Στη Γαλλία αλλά και σε όλη την Ευρώπη», δήλωσε σε πρόσφατη συνέντευξή της, «πρέπει να βρούμε περισσότερους συναινετικούς τρόπους να ενσωματώσουμε τους γίγαντες του Ιντερνετ στο εθνικό μας οικοσύστημα». Ο Ζαν-Μπατίστ Φοντανά, ιδρυτής ειδησεογραφικής ιστοσελίδας, αντιδρά, λέγοντας ότι αυτό θα αποτελέσει πλήγμα κυρίως για τις μικρότερες ιστοσελίδες.«Ο διαδικτυακός Τύπος έχει ένα ηθικό συμβόλαιο με τους αναγνώστες του: σας δίνουμε πληροφόρηση δωρεάν, επειδή οι διαφημιστές πληρώνουν για εσάς. Εάν αυτό το συμβόλαιο σπάσει, τότε θα διαλυθεί ολόκληρο το σύστημα». 

http://www.seleo.
thrakisnews@gmail.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 
Copyright © 2011. The Best d news . All Rights Reserved.
Company Info | Contact Us | Επιστροφή στην κορυφή | Term of use | Widget | | Site map
dnews .Συμβαίνουν στην Ελλάδα και στον Κόσμο IN NEWS.... .